חברת הובלות

חברת הובלות

חברת הובלות נותנת שירותי הובלות בדרך כלל לחברות יצרניות או יבואנים אשר משנעים משלוחי טובין בין מחסנים, סניפים הפצה ומשלוחים ללקוחות. כאשר לרוב, המשלוח אינו פריט בודד המצריך חברת שליחויות המתמחה בהעברת חבילות, אלא מוצר בעל נפח גדול או מחיר גבוה. תחום ההובלה הוא מאוד רחב וכולל בתוכו חברות שילוח, ספנות, תעופה ועוד, כל חברה מתמחה בתחומה.
חברות הובלה מספקות את שירותיהן בעיקר למגזר העסקי, אך יש לציין שיש חברות המספקות שירותים עבור אנשים פרטיים המבקשים להעביר את מטלטליהם ממקום למקום.

חברת הובלות

חברת הובלות המתמחה בהובלת סחורה למחסנים

חברה המתמחה במתן שירותי הובלה לעסקים לרוב עובדת על בסיס קבוע ויודעת להתנהל מול הגופים והמחסנים השונים באשר הם. חברת הובלה הקשורה באופן קבוע לבית עסק תבצע לרוב את כלל משימות הובלת הסחורות והשילוח המיוחסות לאותו העסק ותדע כיצד להתנהל מולה ומול לקוחותיה, תדע להעביר את תעודות המשלוח כראוי ולהחתים את מנהל התפעול ואחראי המחסן בהתאם לסחורה המובלת, בעוד חברה שעובדת באופן אקראי פחות תדע לשים את הדגשים הנכונים לאותה החברה ויידרש לחדד בעבורה את ההנחיות להובלה המסוימת שתבצע.

חברה המתמחה בהובלה בינלאומית

חברה המתמחה במתן שירותי הובלה ושינוע בין מדינות ומיקור חוץ לרוב הטיפול במשלוח יותר מורכב וכולל בתוכו טיפול בניירת, עמילות מכס ואישורים וכן ביטוח מתאים לערך הסחורה. כיוון שניתן לשנע סחורות באוויר, בים וביבשה, חברות ההובלה הבינלאומיות עובדות בשיתוף פעולה עם גופים שונים וקבלני משנה בשרשרת אספקה, כאשר חברת ההובלה אחראית על כל שרשרת האספקה עד להגעה ליעד.

חברת הובלות

חברת הובלות המתמחה בלקוחות פרטיים

לרוב מדובר בחברת הובלות שעיקר פועלה הוא העברת דירות, משרדים ובתי עסק מנקודה אחת לנקודה שנייה. ההתנהלות מולה פשוטה יחסית – קובעים תאריך להובלה, פגישת הצעת מחיר על מנת לעבור על פריטי ההובלה ולתת הצעת מחיר כתובה, סגירה על שירותי אריזה, פירוק והרכבה על פי הצורך, הצגת תעודת ביטוח על ההובלה ועל המיטלטלין לכל מקרה חלילה. ביום ההובלה עצמה לוודא כי אכן ההובלה מתבצעת כראוי ולפי לוח הזמנים שנקבע מראש.

דגשים חשובים בבחירת החברה המתאימה

קצת לפני שבוחרים חברת הובלות לבית או לעסק חשוב מאוד לבדוק מספר פרמטרים חשובים:

המלצות – כמה נדוש ככה נכון. בין אם חברת ההובלות מיועדת לבית פרטי ובין אם לבית עסק ובמיוחד כאשר מדובר בבית עסק המבקש לשנע סחורה ממקום למקום – רצוי לקבל המלצות על החברה – על רמת אמינותה ועל טיב השירות הניתן על ידה ועדיף שההמלצה ע”י חברות או אנשים פרטיים שביצעו את אותו סוג של הובלה.

בטחונות – שוב, בין אם ההובלה פרטית ובין אם לא בטחונות הם הכרח המציאות משום שכל דבר עלול לקרות בדרך וכל הובלה עלולה להשתבש. ביטוח יאבטח את ערך הסחורה ו/או המיטלטלין המועברים לכל מקרה של אובדן או נזק. יתרה מזאת, אם חלילה נפגע רכוש אחר או צד ג’ כלשהו תוך כדי ההובלה הביטוח אמור לכסות גם את זה.

אנשי מקצוע – גם כדי לבצע הובלה לפי הכללים צריך להבין בפרטים הקטנים, לרבות אם יש צורך בפירוק והרכבה של חלקים.

כלי רכב מתאים – לרוב מתאים במקרים של הובלה עסקית, אך לא רק. חשוב לקבל גיבוי של כלי רכב מתאים בכל הובלה בין אם סטנדרטית ובין אם הובלה מיוחדת. חובה לוודא כי חברת ההובלות יכולה לספק מנוף בעת הצורך, או לחילופין, משאית קירור או משאית לשינוע של חומרים מסוכנים במקרה הצורך.

שורה תחתונה – חברת הובלות שמכבדת את עצמה ועובדת עם חברות חייבת לגבות את עצמה עם סוגי כלי רכב המסוגלים לבצע עבודות הובלה מסוגים שונים ולא רק הובלה סטנדרטית.

התחייבות למחיר – כאשר קובעים עם חברת הובלות לביצוע הובלה פרטית, חשוב לוודא כי איש צוות בכיר ובר סמכא מגיע למקום ממנו צריך לבצע את ההובלה, עובר על כל הפריטים הזקוקים להובלה ועל השירותים הנלווים הנוספים (הובלה מיוחדת, אריזה, פירוק והרכבה) וממלא טופס עליו הוא חותם ונותן את מחירו הסופי של השירות הכולל של הלוגיסטיקה.

טופס זה יהווה התחייבות מצדו שלא לעדכן את המחיר ביום ההובלה מסיבות כאלה ואחרות. בהתאם לכך, חברת הובלות העובדת עם בית עסק לרוב מבצעת התקשרות ארוכת טווח הכוללת מחיר עבור השירות, תוספות קבועות לכל מקרה של הובלה פחות סטנדרטית והתחייבות של שני הצדדים לעמוד בהסכם ובתנאי התשלום.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

תוכן עניינים
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צרו קשר
בקשו שיחה חוזרת
מאמרים נוספים שיעניינו אותך
שרשרת אספקה

שרשרת אספקה היא מכלול האנשים, החברות, המשאבים, המידע, הפעולות וכל החוליות המעורבות בתהליך אספקתו של מוצר או שירות כלשהו מרגע הזמנתו ועד לרגע סיום השימוש

הפצה ומשלוחים

שירותי הפצה ומשלוחים נחשבו עד לפני כחצי שנה כשירות די מובן מאליו, לאחרונה עם פרוץ מגפת הקורונה, שירותי הפצה ומשלוחים הפכו יותר ויותר נחוצים ונפוצים,

ספירת מלאי

ספירת מלאי היא הליך המבוצע לפחות אחת לשנה בו מוודאים שהמלאי המופיע במערכות המידע בארגון, אכן תואם את המלאי שנמצא במחסני הארגון בפועל. על פי

BTB

המונח B2B מתייחס לצורת שיווק שבה הלקוח הישיר אינו לקוח פרטי, אלא לקוח עסקי. יש לכך משמעות רבה, משום שעד כמה שאקט המכירה עשוי להישמע

WMS

ניהול מחסנים מעולם לא היה עניין של מה בכך, עם השנים נושא ניהול המלאי במחסן הלך והפך אף מורכב יותר ומאתגר לא פחות. לפני כמה